1556 Broadway
New York, NY 10120
Call us 24/7
800 123 4567
Close

ההיסטורי של GLORIA

1947

החברה הוקמה בשנת 1947 במחסן גינה קטן בקרבת גוטרסלו שבצפון-מערב גרמניהומלכתחילה מקדישה את מאמציה לפיתוח מרססי לחץ להגנה על יבולים.

במרוצת השנים

במהירה מתפתחת GLORIA כיצרנית מותגי מרססים וקובעת בהתמדה סטנדרטים וחידושים מרובים בתחום מומחיותה. את המרססים הראשונים ייצרה מפצצות מטוסים ישנות, אך תוך זמן קצר באו בעקבותיהן פלסטיק וחומרים אחרים, במטרה לאפשר למשתמש עבודה קלה ונוחה ככל האפשר.

2007

השקת מרססי ה- 405 T, 410 T, 505 T ו- 510 T , בעלי הביצועים המעולים, המיוצרים מפלדה ופלדת אל-חלד. מרססי הלחץ הופכים לכלי עזר חיוניים בגינות, במשתלות ובחקלאות. לחץ הפעלה מקסימלי של 6 בר, לצד וסת לחץ משולב (במרססים בנפח 10 ליטרים), מאפשרים פרקי זמן ממושכים של עבודה עם כמות פליטה עקבית מפיית הפליז.

2008

GLORIA מרחיבה את המגוון שלה והוא כולל כעת את GLORIA Hobby 125, מרסס לחץ שימושי בעל תכונות ייחודיות. הצינור הגמיש של המרסס מאפשר ריסוס ב- 360°ומציע גמישות מקסימלית.

2009

מרסס במקום מברשת– סדרת מרססי הלחץ של GLORIA, Spray & Paint , מציעה ללקוחות חלופה נוחה יותר לצביעת שטחים גדולים ומשטחים שגישה אליהם קשה. כעת ניתן ליישם ציפויים ושמנים בנוחות ובאופן אחיד, בעזרת מרססובזמן קצר ביותר.

2011

GLORIA מציגה חידוש הקובע סטנדרט לנוחות ועיצוב ארגונומי בהגנה על צמחים: המשאבה החשמלית האלחוטית AutoPump מאפשרת יצירת לחץ אוטומטית במרסס. אין עוד צורך ליצור לחץ באופן ידני. ה- AutoPump ניתנת להתאמה לכל מרססי הפלסטיק הקיימים של GLORIA בנפח 3 עד 8 ליטרים.

מושקת סדרת המרססים הידנייםשל GLORIA הנקראת Growומגדירה סטנדרטים חדשים לאסתטיקה ולנוחות הציוד. באמצעות הפייה המשולבת להשקיית צמחים, מעניק המרסס יתרון מעשי כפול. מרסס ה- Growקיים ב- 5 צבעים אופנתיים ומצויד בפונקציית התזה של360°, המתאימה באופן אידיאלי לדירות וחממות.

2012

עוד 2 פיתוחים חדשים של החברה:
FoamyClean 100 – מכשיר הניקוי לכל מטרה, לבית, לגינה ולרכב. העיצוב המיוחד של פיית המרסס יוצרת קצף ניקוי רב עוצמה. פשוט למלא בחומר ניקוי רגיל, ליצור לחץ בעזרת המשאבה הידנית, להתיז בנדיבות ולאפשר לקצף לפעול, וזה נקי!

Prima 5 Comfort–מרסס לחץ אמין, בעל מאפייני נוחות מורחבים. המרסס מציע טווח הגעה רחב יותר, תודות לצינור הספירלי שלו, שאורכו2.5 מ’, ופעולה קלה, על ידי חיבורו למדחס אוויר חיצוני.

2013

עם מרסס הבוכנה המורכב כתרמיל גב Hobby 1200 ו- 1800 וכן Pro 1300 ו- 1800,מציעה GLORIA ללקוחותיה כלי עזר פרקטיים לשימוש בגידול גפנים, יערנות וטיפול בצמחי חממה. מכשירי ה- Pro מצוידים במערכת נשיאה מתקדמת הקובעת סטנדרטים חדשים במונחים של מבנה ארגונומי ונוחות נשיאה.

בשנה זו גם מציגה GLORIAאת מרסס הלחץ Prima 3, הגרסה הקטנה יותר של Prima 5. המרסס, בעל קיבולת מילוי של 3 ליטרים, אידיאלי לטיפול בצמחים בגינה קטנה עד בינונית.

כמו כן הוצג בשנת 2013 מרסס ה- AutoPump Mini. המרסס הקטן, בעל קיבולת מילוי של 1 ליטר, מצויד במשאבה חשמלית שימושית, המבטיחה היווצרות לחץ אוטומטית במכשיר. המרסס מצויד גםבתאורת LED מובנית בפייה.

2014

GLORIA מציעה שיטה חדשה, מעשית וידידותית לסביבה להרחקת עשבים – Thermoflamm bio Electro, המרחיקה עשבים שוטים וצמחייה פראית על ידי טמפרטורת להבה של עד 650 °C.

מערכת המילוי מחדש Klick&GO מציעה לכל לקוחותיה של GLORIA טיפול בטיחותי במוצרי הגנה על צמחים. ניתן להעביר את המחסנית המכילה את חומר ההגנה על צמחים לראש ערבוב בין השסתום לקנה ההתזה. חומר ההגנה מעורבב רק עם מים נקיים ממיכל הפלסטיק של המתז בעת ההתזה. נוצר מינון נכון של חומר ההגנה ולא נותרים שרידי תערובת שיש לסלק.

2016

מומחים החדשים בתחום הניקיון – בקו המוצרים המקצועי מציעה GLORIA חמישה מוצרים מקצועיים חדשים ליישום נוזלים להסרת שומנים, וכן לריסוס חומרים חומציים ואלקליים. כל המכשירים עמידים בחומרים המכילים שמן וחומרים אחרים.

נוסף על כך, לראשונה בתולדות החברה, מושק לאחר מבחנים וקבלת אישורים, מרסס הלחץ בנפח 1.25, ה- ,FoodMaster F12המיועד במיוחד למפעלים בתעשיית עיבוד המזון.

2017

70 שנה לחברתGLORIA. המאורע נחגג עם השקת מערכת המברשות החדשה של החברה, ארבע מברשות פרקטיות למשטחים, המתוכננות במיוחד לניקוי ותחזוקה של משטחים שונים בבית.

במקביל, מרחיבה GLORIA בהתמדה את טווח המוצרים הקיים, על מנת להציע ללקוחותיה את רמת החדשנות והקדמה הגבוהה ביותר.

2018

GLORIA ממשיכה להרחיב את טווח מוצרי הניקוי שלה למשטחים שונים בבית. לראשונה בתולדותיה, מציגה החברה שלושה חומרי ניקוי משלה: חומר ניקוי מיוחד לאבן, חומר ניקוי מיוחד לעץ/WPC וכן מסיר ירוקת.

נוסף על כך, מפתחת GLORIA את מרסס הקצף החדש FoamMaster FM 10 Flex, כלי עזר חיוני לניקוי משטחים. המרסס הופך חומרי ניקוי לקצף אפקטיבי, הפועל בעוצמה ומשפר את תוצאת הניקוי.

2019

המרססים הידניים של GLORIA, ה- Hobby 05 וה-Hobby 10, משמשים מזה שנים רבות ככלי עזר נאמנים לטיפול בצמחים במרפסת או בחצר, בזכות צורת ההפעלה הארגונומית שלהם, יעילותם הגבוהה בעבודה ועיצובם האיכותי. כעת משדרגת החברה את המרססים ע”י הוספה של צינור גמיש כך שניתן כעת להתיז מלמעלה. כעת הם נקראים Hobby 05FLEX וה-Hobby 10FLEX.

בנוסף מרחיבה GLORIAאת טווח מרססי הקצף שלה לניקוי רכב עםFoamMaster FM 30 הקומפקטי החדש בקיבולת 3 ל’, וכםהשמפו לרכב TOP FOAM, שמפו מיוחד בעל אפקטיביות גבוהה, עם דרגת הקצפה גבוהה במיוחד, המסיר בקלות לכלוך ושרידי חרקים ומעניק לרכב ברק רע

הי רגב, זה הקוד המתוקן לרישום לאתר GLORIA
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקה
    דילוג לתוכן